shiseido_smk_11aw_backstage_02

„Żyć dobrze, to żyć w pięknie”, czyli motto marki SHISEIDO

Shiseido to luksusowa, japońska marka kosmetyczna stworzona ponad 135 lat temu w oparciu o określoną filozofię i wartości, ściśle związane z kulturą i stylem życia Dalekiego Wschodu. Siłą Shiseido jest zaawansowana technologia, bezpieczeństwo i wysublimowany luksus w służbie pięknu.

Jako pierwsza na świecie idealnie połączyła Wschodnią estetykę i wrażliwość z najnowocześniejszą technologią Zachodu. Dzisiaj to szósty koncern kosmetyczny na świecie, cieszący się zaufaniem klientów, wyznaczający nowe horyzonty w dziedzinie pielęgnacji, mody i sztuki.  W ofercie produktów Shiseido na rynku polskim znajdują się formuły do pielęgnacji twarzy i ciała, kosmetyki kolorowe w szerokiej palecie makijażu oraz zapach ZEN w odsłonie dla Niej i dla Niego.
Shiseido to nie tylko produkt kosmetyczny. To styl życia, który pozwala na osiągnięcie poczucia szczęścia i wewnętrznej harmonii w poczuciu subtelnego luksusu.

Japońska marka SHISEIDO szanuje zobowiązanie wobec doskonałości. Łączy w sobie Wschodnią estetykę, wrażliwość, Medycynę Chińską z kulturą i technologią Zachodu.
Nazwa Shiseido wywodzi się z chińskiej Księgi Zmian I King sprzed 2000 lat. „shi-się-do” (czyt. szisejdo) oznacza „wszystko pochodzi od Matki Ziemi”.

Początek historii marki sięga 1872 roku, kiedy to aptekarz marynarki wojennej Arinobu Fukuhara założył w Tokio pierwsza aptekę w zachodnim stylu. Po 25 latach jego syn Shinzo lansuje pierwszy kosmetyk – esencję rewitalizującą Eudermine, istniejącą w ofercie produktów Shiseido do dnia dzisiejszego. Z upływem kolejnych lat pojawiały się nowe produkty kosmetyczne tej marki, bez których dziś kobiety w 70 krajach nie wyobrażają sobie pielęgnacji i makijażu. Shiseido wyznacza nowe horyzonty w pielęgnacji, sztuce, modzie, dyktuje określony model życia pełen harmonii, spokoju wewnętrznego, szczęścia, płynącego z poczucia luksusu.

Linie produktów marki Shiseido dostosowane są do każdego typu cery, wieku, stylu życia, preferencji klienta. Kompozycje Shiseido, produkty o łagodnym zapachu i niezrównanej lekkości w jednej chwili są w stanie oczarować nasze wszystkie zmysły. Podkreśla to powołanie do polepszenia zdrowia, piękna i dobrego samopoczucia  poprzez pielęgnację skóry. Bowiem, zgodnie z mottem Shiseido: „Żyć dobrze to żyć w pięknie”.

Dla Shiseido kosmetyka przyszłości to formuły mające zbawienny wpływ na organizm ludzki dzięki aromakologii, nauce wykorzystującej zapachy w stymulacji naszego umysłu.
Nuty zapachowe kremów niosą ze sobą energię, spokój wewnętrzny, umiejętność kontemplacji i wyciszenia, stany tak bardzo pożądane we współczesnym świecie. Tea Rose Element /Element Herbacianej Róży/, obecny w wielu kosmetykach pielęgnacyjnych relaksuje i uspakaja metabolizm skóry, regulując mechanizmy, wywołujące niekorzystne zmiany w naskórku i skórze właściwej.

Głównym celem i przesłaniem marki jest zadowolenie i satysfakcja klienta, obsłużonego w duchu  Omotenashi, filozofii, towarzyszącej ceremonii zwyczaju parzenia zielonej herbaty w Japonii. To wyraz szacunku wobec gościa jak również kunszt doskonałości detali.

Życie z Shiseido jest naprawdę piękne!?

A Wy jakie macie zdanie na temat tej marki?

fot.prasowe

AboutBS

Komentarze Facebook: