ANIAKRUK_AW2013_-12

Nowa kampania ANI KRUK

ANIAKRUK_AW2013_-12

Tym razem nasza kampania ma bardziej rockowy charakter. Jesteśmy trochę mniej grzeczni – przyznaje Ania Kruk, dyrektor kreatywna i główna projektantka marki. Tej jesieni mamy ochotę na szczyptę blichtru, chcemy być glamour. Jest elegancko, ale i z pazurem, pokazujemy, że biżuteria nie musi być nudna. Bawimy się modą i namawiamy do tego samego nasze klientki, stąd pomysł na bardziej charakterną sesję. 

Cała kampania jest utrzymana w konwencji wieczornej imprezy – modelki śmieją się do kamery niczym przyjaciółki wyruszające na podbój miasta. Dziewczyny zostały wystylizowane w zawadiacki sposób, łączący nonszalancką elegancję z nutą szaleństwa. ANIA KRUK świadomie gra kontrastami: zakłada modelkom całe mankiety szerokich bransolet z wycinanymi ornamentami, zestawia grube metalowe łańcuchy z drobnymi zawieszkami. Proste wzory nabierają charakteru noszone po kilka naraz, pojawiają się perły, kamienie naturalne, kryształy, na dłoniach dużo pierścionków i ażurowych obrączek. Nie ma wątpliwości, że główną rolę odgrywa tu biżuteria.

Prezentowana biżuteria w całości pochodzi z nowych kolekcji ANI KRUK, które sukcesywnie będą pojawiały się w butikach marki i w sklepie internetowym na  www.aniakruk.pl.
fotograf – Ala Wesołowska / www.alawesolowska.com
hair – Emil Zed Hairstylist
make up – Ela Przygoda
set design – Witalis
modelki – Adela / MangoModels, Ola / D’vision

AboutBS

Komentarze Facebook: