AKPA_Klimas_0014

LOGO GAME by Joanna Klimas

AKPA_Klimas_0014LOGO GAME to forma zabawy własnym logo na jaką pozwoliła sobie Joanna Klimas, tworząc ubrania bardziej swobodne, dostępne i nowoczesne, ale nadal pozostające w duchu marki. Kolekcja charakteryzuje się tym, co u projektantki najważniejsze, czyli doskonałością formy, kunsztem krawiectwa, niebanalnością i ponadczasowością.

Zgromadzeni mogli oglądać kolekcję w popielatym błękicie, bieli, czerni i szarości , a wszystko uzupełnione graficzną zabawą literami. Cała linia jest bardziej streetwearowa, ale z elementami subtelnej klasyki, która zawsze występuje w projektach marki. Tworząc „LOGO GAME”, Joanna Klimas postawiła na „timeless” i komfort noszenia.

Zastosowane tkaniny, ich efektowne łączenia oraz rozwiązania graficzne wzorów powodują, że kolekcja jest bardziej uniwersalna, mniej zobowiązująca, a przez to swobodna i dostępna.

W atelier Joanny Klimas zjawili się przyjaciele i wielbiciele jej talentu. Jak to zwykle bywa u Joanny Klimas i tym razem pięknych, sławnych i bogatych przybyło więcej niż było w stanie pomieścić jej atelier .Gwiazdy i fani talentu projektantki miały na sobie rzeczy z najnowszej kolekcji LOGO GAME. -, Agnieszka Szulim ,Julia Kuczyńska, Mikołaj Komar, Paulina Smaszcz Kurzajewska, Marta Kielczyk i oczywiście córka projektantki – Natalia Klimas, która na ten wieczór wybrała szpilki Kazar.

Na domówkę do Joanny Klimas przybyli również Joanna Horodyńska, Karolina Malinowska Paulina Sykut-Jeżyna, Tomasz Ossoliński, Agnieszka Martyna, Mariola Bojarska-Ferenc, Jaga Hupało, Maria i Hanna Konarowskie, Bogna Sworowska,, Tomasz Jacyków, Tomasz Olejniczak (Tomaotomo), Kasia Warnke , Wiganna Papina.

Piątkowy wieczór na Nowolipki w atmosferze private party już przeszedł do historii polskiej mody.

AboutBS

Komentarze Facebook: