Kolejny powód, by zrobić udane zakupy

W pierwszy wrześniowy poniedziałek odbyła się konferencja prasowa niemieckiej firmy OTTO. W jazz bistro ‘Gwiazdeczka’ dowiedzieliśmy się, ze Otto jest częścią Otto Group i jest największym detalista wielokanałowym. OTTO to platforma modowo-lifestyle’owa istniejąca od 61 lat w Niemczech, a od lipca 2010 w Polsce. Niemiecka firma jest firma międzynarodowa mającą swoje oddziały również w Austrii, Holandii, Czechach, Rosji, Słowacji.

OTTO promuje nowoczesnej rozwiązania. Fashion conts czyli osoby wyszukujące trendy, podróżują po modowych krajach i szukają trendów, które są wykorzystywane przy tworzeniu kolekcji. Nowoczesna forma kontaktu wykorzystywana przez markę to czat i skype, co znacznie ułatwia porozumiewanie się z ludźmi i przyspiesza dostęp do informacji.

Z oferty marki skorzystają zarówno kobiety, jak i mężczyźni, a grupa wiekowa na której OTTO się koncentruje to przedział: 22-44 lata. Jakie są ubrania?

Śmiało stwierdzam, że tu odzież tworzona jest bez względu na rozmiar i trendy!

Na stronie internetowej marki znalazłam szeroki wybór znanych marek: Esprit, Adidas, Puma, Levis, Calvin Klein i inne. W Polsce asortyment zawiera ubrania, dodatki, obuwie. W niektórych krajach jest on powiększony o meble czy rzeczy techniczne i elektroniczne.

Co proponuje nam OTTO na sezon jesień/zima 2010?
Zauważam tu kilka gorących trendów! I tak: w kolekcji przeważają nadruki zwierzęce, luksusowy rocki glam chic; a dominujące kolory to brąz, bez, czerń, kolor dżinsu, purpura i ciepła czerwień. Każdy może wybrać swój ulubiony.

Nasze poniedziałkowe spotkanie uświetniła swą obecnością tancerka i aktorka Edyta Herbuś. To właśnie ona, jako pierwsza skorzystała z http://www.otto.pl/ i została ambasadorka marki w Polsce.

Zapytana o to, co ją urzeka w tego rodzaju sklepów, stwierdziła: „Na stronie http://www.otto.pl/ wszystko jest bardzo klarownie przedstawione. Wiadomo czego i w jaki sposób szukać’’. Podobno celebrytka nigdy wcześniej nie korzystała z zakupów internetowych, ponieważ wolała dotychczas przyjrzeć się rzeczy bliżej. Ja podpowiem, że w internetowym outlecie zauważyłam możliwość dokładnego obejrzenia faktury materiału dzięki przybliżeniu zdjęcia. Oczywiście dziś już wiele tego typu butików posiada podobne udogodnienia.

Jednym słowem poniedziałkowe południe zamiast w strugach deszczu spędziłam w miłej atmosferze, która uświadomiła mi, że mam kolejny sklep do odwiedzania … oczywiście mam na myśli OTTO. /K.G

A Wy robicie zakupy w Internecie? Zapraszam też do naszej galerii z konferencji prasowej.

Zdjęcia: Łukasz Dziewic

AboutBS

Komentarze Facebook: