clara

Facefitness: problem – bruzdy nosowo-wargowe

Która z nas nie marzy o idealnie gładkiej, jak z obrazka, twarzy. Bez niepotrzebnych kurzych łapek, czy brzydkich bruzd tworzących się pomiędzy skrzydełkami nosa, aż do kącików ust. Te fałdy to nic innego jak bruzdy nosowo-wargowe i muszę Was zmartwić, a może i pocieszyć, każdy ma z nimi problem. Kobiety i mężczyźni…

Bruzdy nosowo-wargowe pojawiają się u większości z nas w bardzo młodym wieku, u innych ich większa widoczność zaznacza się później. Zdarza się, że są też ubocznym skutkiem znacznego odchudzenia się.
Im głębsze bruzdy tym, niestety, bardziej wiekowa wydaje się twarz.
Co możemy zrobić, aby temu zapobiec? Poniżej prezentuję ćwiczenia wygładzające i zapobiegające bruzdom.

Ćwiczenie 1.

Zamknij usta, a następnie nałóż język na górne zęby robiąc tzw. małpkę.
W tej pozycji zastań około 5 sekund. Powtórz ćwiczenie 10 razy.

Ćwiczenie 2.

Czubkiem języka wypychaj od wewnątrz prawą bruzdę nosowo-wargową.
Zacznij od dołu, czyli okolic kącika ust i przechodź dalej na jej środek i jak najwyżej sięgniesz.
To samo ćwiczenie wykonaj z bruzdą po lewej stronie. Powtórz ćwiczenie po 5 razy na każdą stronę.

Ćwiczenie 3.

Polecam również wykonywanie automasażu.

IMG_0681P

Ułóż opuszki palców środkowych wzdłuż bruzd nosowo-wargowych i delikatnie je masuj ruchami okrężnymi w kierunku na zewnątrz.

Ja właśnie zabieram się do ćwiczeń. 🙂

 

AboutBS

Komentarze Facebook: